הלל יפה: למרות העומס הניכר, הצוות עדיין מראה עמידה איתנה

בסוף השבוע האחרון פתח מרכז רפואי הלל יפה מחלקת קורונה שלישית. כיום מטופלים בבית החולים 29 חולים במצב קשה, מהם חמישה במצב קריטי. פרופ' גמזו: "שאפו לבית החולים, כשהצוות עדיין מראה עמידה איתנה לאור העומס העצום המוטל  עליו"

במהלך סוף השבוע האחרון הושלמה הסבה מלאה של מחלקה פנימית נוספת, פנימית ג', למחלקה זיהומית שלישית אשר תטפל גם היא בחולים מאומתים לקורונה, זאת לאור העומס הניכר. על פי דיווחי בית החולים, נכון להיום (ג'), מאושפזים בשלוש מחלקות הקורונה במרכז 69 מטופלים. 25 מהם במצב קל, 15 חולים במצב בינוני ו-29 חולים במצב קשה, מהם חמישה חולים במצב קריטי.

בשבוע שעבר (יום שלישי ה-6 באוקטובר) ביקר במרכז רפואי הלל יפה, פרופ' רוני גמזו, הממונה על הקורונה. במהלך הביקור, שמע פרופ' גמזו מד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, על נתוני העומס והתפוסה הגבוהים של בית החולים במחלקות המאומתים לקורונה ובכלל ועמד מקרוב על תפעול המחלקות ויכולת עמידתן בעומס הרב שקיים. 

בעת הביקור פרופ' גמזו הדגיש את הכבוד והערכה הרבה שהוא רוחש לצוות המחלקה ולהנהלת בית החולים על כך שממשיכים לשמור על "רוח קרב" ולא מראים כל סימני חולשה נוכח המצב. עוד שיבח את העובדה שבבית החולים מספר הצוותים המבודדים בין הנמוכים במערכת.

נתקלתם באירוע יוצא דופן? גיליתם משהו שחייב להתפרסם בחריש 24? כתבו לנו למייל האדום! 

עוד כתבות

לכתבה הבאה

תגובות

אירועים בחריש

אין כתבות

הצעותעבודה

אין כתבות