עיריית חריש בשיתוף משרד השיכון יצאו בקרוב במהלך מיתוג ושיווק מחודש לעיר. זאת לאחר מספר ניסיונות בעבר שהדעות חלוקות לגבי מידת הצלחתם. איש האסטרטגיה שנבחר להוביל הפעם את מהלך המיתוג הוא אסף חתוכה, מחברת "פרה כחולה", מי שהיה בעברו סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת הפרסום מקאן אריקסון. חתוכה, בעל 15 שנות ניסיון בתחום, עומד מאחורי מהלכי מיתוג מובילים ובהם שכונת בצוותא בחריש, מזגני תדיראן, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ועדת הבחירות המרכזית ועוד.
ועדת ההיגוי החדשה לבניית אסטרטגיית המיתוג התכנסה היום (ב') לפגישה ראשונה בהובלת חתוכה ובהשתתפות נציגי יזמים בחריש, עובדי עירייה וחברי מועצה. מטרת המהלך המתוכנן תהיה לגבש מיצוב ברור לעיר חריש, שייצור עניין והשראה בקרב מתעניינים בעיר ובעלי עניין.
לדברי חתוכה, מטרת התהליך היא להכריע מה יהיה הצביון של חריש ולאן פניה של העיר מועדות. לאחר שיוגדר צביון הניתן ליישום, יושק קמפיין שיווקי נרחב שיתמוך בתשתית הקיימת.
רכזת המיתוג של הרשות, טלי ליברמן, תרכז את התהליך מטעם המועצה יחד עם חברת המועצה נוגה עוז.
שלבי התהליך יכללו אנליזה ואיסוף נתונים (על בסיס קיום ראיונות אישיים עם אנשי מפתח רלוונטיים, סקירת מגמות חדשניות בערים בארץ ובעולם ועוד), הצגת אופציות שונות למיצוב על בסיס הנתונים והצגת תוכנית עבודה.
יצחק קשת: "אני שמח להוביל מהלך אסטרטגי משמעותי גם בתחום המיתוג והשיווק של העיר, בהמשך למהלכים אסטרטגיים בתחומי ליבה משמעותיים כגון: תחבורה, תעסוקה, חינוך ופיתוח כלכלי. אני מודה לשרת השיכון יפעת שאשא ביטון, למנכ"ל המשרד בני דרייפוס ולצוות מחוז חיפה על השותפות המקצועית, הערכית והכלכלית לקידומה של חריש. בחרנו את האנשים הטובים ביותר לעסוק בקידום הנושא, ואני סומך עליהם את ידי. לפנינו מהלכים כבירים לעתיד העיר ואני שמח להוביל אותם לטובת תושבי חריש ועתידה של העיר המדהימה שלנו".